Hirdetésfelvétel együttműködés

Hirdetésfelvétel, megrendelés együttműködés részletei – GYIK – Szerkesztőségeknek

Egyedülálló koncepciót alakítottunk ki a hirdetésfeladás és szervezés területén, amelynél fontosnak tartottuk a gyors, egyszerű és rugalmas kommunikációt!

Nézzük milyen lehetőségek vannak, illetve hogyan működik az együttműködés a gyakorlatban!

A megrendelő részéről:
– oldalunkon kiválasztja és megrendeli a reklámot;
– visszaigazolást kap a felület megrendelésének befogadásáról;
– elküldi a hirdetést;
– rendezi a számlát.

A megrendelők részéről esetlegesen felmerülő kérdések és válaszok: Hirdetésfeladás folyamata – GYIK


Szerkesztőségek, kiadók részéről

A koncepció kidolgozásánál kiemelt figyelmet fordítottunk, hogy megfeleljünk a hatályos jogszabályoknak és a reklámtörvény szigorításának, illetve követelményeinek, amit tapasztalatunk szerint sokan nem is ismernek! A 2018. május 25-től hatályos Általános Adatvédelmi Rendelet szigorítása által is sok kötelezettségnek kell megfelelni, amelyeket rendszerünk tartalmaz.

Jutalékos elszámolással kapjuk a díjat, amelynél szintén olyan rendszert dolgoztunk ki, hogy maradéktalanul megfeleljen a jogszabályi kötelezettségeknek.
A honlapon történő megrendeléssel a hirdetők elfogadják a GDPR és az ÁSZF feltételeit, amely által nem kell külön hivatalos megrendelőt kitölteni a szerkesztőségeknek!

Az együttműködésre kétféle lehetőség van:

1. Jutalék a megrendelés után
– miután megrendelték honlapunkon a felületet, továbbítjuk a szerkesztőségnek a megrendelőt,
– a megrendelő alapján visszaigazolják a megrendelőnek, hogy van-e lehetőség a megjelenésre – általában a számla (díjbekérő, illetve számla) kíséretében,
– egyeztetni, illetve a lapban elhelyezni a hirdetést;
– számlázás.
Hónap végén összesítjük a közvetítői díjat, amelyről számlát állítunk ki.

2. „Felületlekötés”
A megrendelt hirdetés méretét és grafikáját továbbítjuk.
Elszámolás után az igénybe vett felület listaárának megegyezés szerinti díját átutaljuk!

Ebben az esetben nem csak egyszerű az elszámolás, de munkatársaink is könnyebben tudnak tárgyalni és dönteni a kedvezményről. Anyagilag sem veszít a szerkesztőség, mivel a hirdetők számára a kedvezményeket a „saját” százalékunkból biztosítjuk! A számlázást és az azzal kapcsolatos teendőket (így pl. a reklámadó nyilatkozat számlán történő megjelenítése, fizetés emlékeztető tb.), ellátjuk, így nem kell az adminisztrációra külön embert alkalmazni, illetve külön fizetést adni, járulékokat és egyebeket fizetni, az irányításával foglalkozni;

Minden esetben munkatársaink egyeztetik és pontosítják a megrendelést! Profi szervezőink a legjobbat hozzák ki a kapcsolatból, amely a megrendelőknek és a szerkesztőségeknek egyaránt előnyős, illetve gyümölcsöző.
Lehetőségünk, illetve kapacitásunk függvényében elkészítjük a grafikát is.

Igény esetén az összes – már meglévő – hirdetéssel kapcsolatos teendőt, kapcsolattartást és akár számlázást át tudjuk vállalni!

 

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás